Home Evenementen Innovatie Kenniswerven Verstevig uw weerbaarheid door strategische B2B marketing

Komende events

april 2024

MA
DI
WO
DO
VR
ZA
ZO
1
2
3
4
5
6
7
Events for 1 april
Geen evenementen
Events for 2 april
Geen evenementen
Events for 3 april
Geen evenementen
Events for 4 april
Geen evenementen
Events for 5 april
Geen evenementen
Events for 6 april
Geen evenementen
Events for 7 april
Geen evenementen
8
9
10
11
12
13
14
Events for 8 april
Geen evenementen
Events for 9 april
Geen evenementen
Events for 10 april
Geen evenementen
Events for 11 april
Geen evenementen
Events for 12 april
Geen evenementen
Events for 13 april
Geen evenementen
Events for 14 april
Geen evenementen
15
16
17
18
19
20
21
Events for 15 april
Geen evenementen
Events for 16 april
Geen evenementen
Events for 17 april
Geen evenementen
Events for 18 april
Geen evenementen
Events for 19 april
Geen evenementen
Events for 20 april
Geen evenementen
Events for 21 april
Geen evenementen
22
23
24
25
26
27
28
Events for 22 april
Geen evenementen
Events for 23 april
Geen evenementen
Events for 24 april
Geen evenementen
Events for 25 april
Geen evenementen
Events for 26 april
Geen evenementen
Events for 27 april
Geen evenementen
Events for 28 april
Geen evenementen
29
30
1
2
3
4
5
Events for 29 april
Geen evenementen
Events for 30 april
Geen evenementen

Datum

donderdag 02 jul 2020
Verlopen!

Tijd

09:00 - 10:00

Kosten

Gratis

Verstevig uw weerbaarheid door strategische B2B marketing

Geen evenementen gevonden!
Geen evenementen gevonden!
Uw cashflow bewaken door zomaar uw marketinginspanningen te verminderen, is een advies dat u als bedrijfsleider beter niet blind opvolgt. De coronacrisis versnelt immers een aantal trends (digitalisering, purpose, ecosysteemdenken, nieuwe marktvormen,..) die meer dan ooit vragen om de keuzes die klanten maken kritisch te bekijken, ook in een B2B-context. Strategische marketing dient in elk bedrijf hét startpunt te zijn. Alle kernprocessen, taken en competenties van teams volgen uit deze oefening.

Tijdens deze Exponential Talk brengt Professor Rudy Moenaert u een inspirerende synthese van zijn praktijkervaring bij bedrijven én uit de wetenschap.

In één uur tijd ontdekt u:

  • wat de essentie en kracht van strategische marketing zijn in crisistijd
  • hoe u als bedrijfsleider nu en in de toekomst kan inspelen op de opkomende trends
  • waarom een goede segmentatie van de B2B- en B2C-vraag het startpunt is
  • welke de handvaten voor een winnend waardevoorstel zijn
  • hoe u deze handvaten voor uw bedrijf laat werken in crisistijd

Voor wie? 

Bedrijfsleiders, managers en medewerkers met ondernemersspirit.

Praktisch

  • Donderdag 2 juli 
  • Van 9u. tot 10u.

Deelname aan de webinar is gratis, maar u dient zich vooraf te registreren. Na inschrijving krijgt u de inloglink voor de webinar toegestuurd. U kunt vervolgens via een eenvoudige klik de webinar volgen. U hoeft dus geen software te installeren, wifi is wel noodzakelijk.

U krijgt de gelegenheid om vragen voor te leggen aan de spreker via live chat.

Tags:
Translate »