
Verstevig uw weerbaarheid door strategische B2B marketing
03 juni 2022
Agri-food Smart Specialisation Event
Gepassioneerd door het creëren van veerkrachtige en duurzame voedselsystemen? Dat zijn wij ook! Wees onze gast ...
Agri-food Smart Specialisation Event
Gepassioneerd door het creëren van veerkrachtige en duurzame voedselsystemen? Dat zijn wij ook! Wees onze gast ...
Digital Health: Mind the Gap
Hoe dichten we de kloof tussen digitale technologie en preventieve gezondheidszorg? Gezondheid is een persoonlijk en ...
First 3i University Network Forum
The 3i University Network is pleased to invite you to its first forum, "Building an interregional ...
Drone West 2022
POM West-Vlaanderen, Vives, De Blauwe Cluster, VITO en Flanders Make/EUKA slaan op 23 juni in Oostende de ...
Tijdens deze Exponential Talk brengt Professor Rudy Moenaert u een inspirerende synthese van zijn praktijkervaring bij bedrijven én uit de wetenschap.
In één uur tijd ontdekt u:
- wat de essentie en kracht van strategische marketing zijn in crisistijd
- hoe u als bedrijfsleider nu en in de toekomst kan inspelen op de opkomende trends
- waarom een goede segmentatie van de B2B- en B2C-vraag het startpunt is
- welke de handvaten voor een winnend waardevoorstel zijn
- hoe u deze handvaten voor uw bedrijf laat werken in crisistijd
Voor wie?
Bedrijfsleiders, managers en medewerkers met ondernemersspirit.
Praktisch
- Donderdag 2 juli
- Van 9u. tot 10u.
Deelname aan de webinar is gratis, maar u dient zich vooraf te registreren. Na inschrijving krijgt u de inloglink voor de webinar toegestuurd. U kunt vervolgens via een eenvoudige klik de webinar volgen. U hoeft dus geen software te installeren, wifi is wel noodzakelijk.
U krijgt de gelegenheid om vragen voor te leggen aan de spreker via live chat.